sobota 17. června 2017

Šedý vlk

On vlastně není šedý, ale celý obrázek bude šedý. Stříbrná noc a pro mne potřebný pracovní relax.


Odpoledne už na mě šlo spaní, tak jsem se pustila do vyklízení zbylého kačírku. Hromádka se nám pěkně rozprostřela do šíře a kamínky zašlapaly do hlíny.

Přemýšlela jsem, kam s nimi, tak nakonec skončily v ohrádce po pískovišti.

Z nudy jsem si dělala čárky, kolik kyblíků se vejde do ohrádky. 55.

Kamínky jsem odnášela ve starém kyblíku, který to po 30. kolečku vzdal. Stáhla jsem ho nezdolnou potravinářskou folií a jelo se dál...a ještě poslouží:)


5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Příští rok bych chtěla malou výstavu, tak se chystám... mám toho hodně v šuplíku a ještě víc v hlavě.

      Vymazat
    2. To zní úžasně, doufám, že to vyjde. :)

      Vymazat
  2. Ty Tvoje výšivky! Hladí oči i duši, moc se na výstavu těším...

    OdpovědětVymazat