středa 26. října 2016

Kruhy na vodě

Rekapitulace:
9.ročník mezinárodní soutěže Kruhy na vodě.
Vyhlašuje Ústředí lidové umělecké výroby v Bratislavě.
Porota vybírala ze 469 prací, z toho v kategorii výtvarníci, designéři, výrobci bylo 146 děl.
Břichopas toys se umístil na krásném 3.místě v kategorii Textil s kolekcí vyšívaných hraček (1.místo nebylo uděleno).
Oficiální výsledky zde.
No, hezké to je, trochu to poodrhnulo tu mlhu přede mnou i za mnou.

Původně jsem chtěla navrhnout novou kolekci chrastících panenek, ale jelikož nebylo moc času, rozvinula jsem to, co už znám a dělám.




A na ty nové panenky bude čas příští rok.

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji! Já se teda divím doteď :)

      Vymazat
  2. Moc gratuluji, za mlhou se vždy skrývá slunce, jenom to trochu trvá, než vykukne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale občas už ztrácím trpělivost. Děkuji.

      Vymazat
  3. Moc moc gratuluju! Vaše hračky jsou opravdu překrásné! Těším se na další novinky. Mějte se hezky a při vší té práci si najděte chvíli i na odpočinek :-) . ZUZU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dnes si dávám nohy na stůl a zítra výlet k babičkám.

      Vymazat
  4. Z celeho srdce gratuluju, zaslouzis si to! Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace k umístění. Je to zasloužené. Držím palce i do budoucna. Jana K.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju! Nejkrásnější hračky, co znám, si umístění rozhodně zaslouží...;-). Já se se svým kalendářem bohužel nedostala ani přes první síto. P.

    OdpovědětVymazat